تحلیل یک پوستر تبلیغاتی از سده بیستم میلادیبوم لاگ مدیریت محتوابوم لاگ مدیریت محتواتحلیل یک پوستر تبلیغاتی از سده بیستم میلادیسه‌شنبه 6 اسفند 1398"لئونتو کاپیلو" این پوستر را در اوایل قرن بیستم یعنی در سال 1929میلادی، طراحی کرده است.
پوستر و جایگاه آنبوم لاگ مدیریت محتوابوم لاگ مدیریت محتواپوستر و جایگاه آنچهارشنبه 30 بهمن 1398در حالی که پوستر را باید یکی از سنتی ترین و ماندنی ترین فرم های طراحی گرافیک (به واسطه استفاده آسان و ابتدایی از متن و تصویر و تکنیک های چاپ) دانست، لکن با این وجود پوستر یکی از موثرترین، خلاقانه ترین و به یاد ماندنی ترین رسانه هایی است که شیوه ارتقا و اعتلای زمان و فناوری را مدیریت می کند.
2 نتیجه