تحلیل یک پوستر تبلیغاتی از سده بیستم میلادیبوم لاگ بوم لاگ تحلیل یک پوستر تبلیغاتی از سده بیستم میلادی"لئونتو کاپیلو" این پوستر را در اوایل قرن بیستم یعنی در سال 1929میلادی، طراحی کرده است.
پوستر و جایگاه آنبوم لاگ بوم لاگ پوستر و جایگاه آندر حالی که پوستر را باید یکی از سنتی ترین و ماندنی ترین فرم های طراحی گرافیک (به واسطه استفاده آسان و ابتدایی از متن و تصویر و تکنیک های چاپ) دانست، لکن با این وجود پوستر یکی از موثرترین، خلاقانه ترین و به یاد ماندنی ترین رسانه هایی است که شیوه ارتقا و اعتلای زمان و فناوری را مدیریت می کند.
2 Rows,