تحلیل یک پوستر تبلیغاتی از سده بیستم میلادیبوم لاگ مدیریت محتوابوم لاگ مدیریت محتواتحلیل یک پوستر تبلیغاتی از سده بیستم میلادیسه‌شنبه 6 اسفند 1398"لئونتو کاپیلو" این پوستر را در اوایل قرن بیستم یعنی در سال 1929میلادی، طراحی کرده است.
وایا استودیو؛ تولید محتوای حرفه ایبوم لاگ مدیریت محتوابوم لاگ مدیریت محتواوایا استودیو؛ تولید محتوای حرفه ایجمعه 25 مهر 1399قدرت گرفته از وب‌افزار بوم لاگ
پوستر و جایگاه آنبوم لاگ مدیریت محتوابوم لاگ مدیریت محتواپوستر و جایگاه آنچهارشنبه 30 بهمن 1398در حالی که پوستر را باید یکی از سنتی ترین و ماندنی ترین فرم های طراحی گرافیک (به واسطه استفاده آسان و ابتدایی از متن و تصویر و تکنیک های چاپ) دانست، لکن با این وجود پوستر یکی از موثرترین، خلاقانه ترین و به یاد ماندنی ترین رسانه هایی است که شیوه ارتقا و اعتلای زمان و فناوری را مدیریت می کند.
3 نتیجه