مدیریت اسناد

منوی Content و زیر منوی Documents برای ایجاد اسنادی مانند pdf و سایر سندها می‌باشد که می خواهید ایجاد و مدیریت نمایید. در واقع این قسمت به شما اجازه می دهد تا سندی را ایجاد نموده و به کاربری خاص جهت مشاهده نسبت دهید. کاربران پس از ورود در سایت می‌توانند اسناد مربوط به خود را ملاحظه کنند. همچنین می‌توانند با شماره پیگیری مربوطه، سند را ببینند. به عنوان مثال این اسناد می توانند گزارش یا جواب یک آزمایشگاه یا نتیجه یک آزمون باشند.دسته‌بندیآموزشکلید‌واژهسایت سازمدیریت محتواوبلاگسایت شخصیسایت اطلاع رسانی728 بازدید
ساخت طبقاتآموزش استفاده از وب‌افزار بوم‌لاگ | منوی Content
ایجاد پُستآموزش استفاده از وب‌افزار بوم‌لاگ | منوی Content
مدیریت کامنت‌هاآموزش استفاده از وب‌افزار بوم‌لاگ | منوی Content
مدیریت فایل‌های چند رسانه‌ایآموزش استفاده از وب‌افزار بوم‌لاگ | منوی Content