نیاز مشتریان و اهداف شما

نیاز مشتریان و اهداف شما
وب‌سایت شما چگونه می‌تواند خواسته‌های بازدیدکنندگان را با نیازهای تجاری شما یکی کند؟ ما در مورد اینکه چگونه مانند یک مشتری فکر کنیم و وب‌سایت خود را مطابق با آن طراحی کنیم، بدون از دست دادن اهداف از پیش تعیین شده، توضیح خواهیم داد. شما شروع به طراحی سایت خود می‌کنید. در حین انجام این کار، اهداف خود را در ذهن داشته باشید، اما همچنین در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان شما به دنبال چه چیزی هستند. پیوند آن‌چه می خواهید کاربران در سایت شما انجام دهند و آن‌چه که آن‌ها می‌خواهند انجام دهند راز موفقیت است. به این مثال توجه کنید: به آخرین باری فکر کنید که به دنبال شماره تلفن یک کسب‌وکار به وب‌سایتی مراجعه کردید، شاید می‌خواستید برای پرسیدن سوال به آن‌ها زنگ بزنید. پیدا کردن شماره آسان بود؟! اگر یک کسب‌وکار دارید، حتماً شماره تلفن خود را در مکانی بسیار قابل مشاهده قرار دهید و حتی از جملات یاستفاده کنید که بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا «اکنون تماس بگیرند»، پیدا کردن صفحه تماس خود را آسان کنید. همچنین، ایده خوبی است که به کاربران موبایلی که سایت شما را مشاهده می‌کنند اجازه دهید تنها با یک کلیک با شما تماس بگیرند! یکی دیگر از مسائلی که کاربران به دنبال آن می‌گردند محل و موقعیت کسب‌وکارها است، یعنی می‌خواهند بدانند شما کجا هستید و چطور می‌توانند به شما به‌صورت حضوری مراجعه کنند. پس لازم است در سایت خود صفحه‌ای داشته باشید که روی نقشه موقعیت کسب‌وکار شما را نمایش دهد. در بوم‌لاگ شما به‌راحتی و به‌آسانی می‌توانید صفحات مورد نیاز کاربران خود را تنظیم و طراحی نمایید. بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال چه چیزهای دیگری در وب سایت شما باشند؟ قیمت؟ پیشنهادهای ویژه؟ گواهینامه‌هایی برای نشان دادن واجد شرایط بودن شما برای ارائه خدمات؟ با اطمینان از اینکه همه این موارد به راحتی در دسترس هستند، اهداف تجاری خود را با نیازهای بازدیدکنندگان مطابقت می‌دهید. حالا بیایید در مورد محتوای متنی در صفحات شما صحبت کنیم. کلماتی که به کار می برید باید خیلی بیشتر از یک طرح و برنامه فروش مستقیم باشند. همچنین باید در بیشتر موارد از اصطلاحات فنی در توضیحات خود اجتناب کنید. در عوض، توضیح دهید که چگونه می‌توانید نیازهای مشتری خود را برآورده کنید یا مشکلی را که آن‌ها دارند حل کنید. محتوای متنی شما اینگونه جذاب‌تر و کاربردی‌تر می‌شود. برای کمک به ارتباط با بازدیدکنندگان خود، داستان بگویید! مواردی مانند توصیفات یا ویدیوهایی که در آن مشتریان راضی و خشنود شما حضور دارند که مشکلشان حل شده است، یا اینکه به مردم اجازه می‌دهید درباره محصولات و خدمات شما مستقیماً در سایت شما نظر بنویسند. به یاد داشته باشید، هر ثانیه مهم است! افراد برای مدت طولانی در وب‌سایت شما حضور نخواهند داشت و ممکن است کلمات را به سرعت ببینند کنند یا اصلاً نبینند. اما تصاویر و سرفصل‌ها می‌توانند به آن‌ها کمک کنند تا قبل از حرکت آنچه را که دقیقاً به دنبال آن هستند بیابند. وب‌سایت خود را با در نظر گرفتن اهداف تجاری و خواسته‌های بازدیدکنندگان خود طراحی و بسازید تا شانس موفقیت بسیار بیشتری پیدا نمایید.دسته‌بندیبوم‌لاگکلید‌واژهارتباط با مادرباره مامحتوای متنی
بایدها و نبایدهای طراحی سایتکسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازید
سایت خود را ساده کنید!کسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازید
برای وب‌سایت به چه چیزهایی نیازمندیم؟کسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازید
یک وب‌سایت چگونه کار می‌کند؟کسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازید
موقیعت آنلاین کسب و کار شماکسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازید